Maandag tot Donderdag: 10 u. tot 04 u.
Vrijdag en zaterdag: 10 u. à 5 u.
Zondag: 12 u. tot 04 u.
13, Brugsesteenweg
in Hulste, West-Vlaanderen.
Op 1 oktober 2011 opende onze nieuwe speelhal de Carousel haar deuren aan de Brugsesteenweg 13 in Hulste, West-Vlaanderen.
Het ruime pand - waar vroeger een danszaal gevestigd was - onderging een complete make over en werd een luxueuze Belgische speelhal met de laatste nieuwe elektronische speelautomaten. De speelhal werd ingericht met aandacht voor het kleinste detail: dikke tapijten, een mooie bar, een verzorgde rookruimte en een televisiehoek om even te bekomen van alle spanning. Door deze prachtige inrichting ervaart u bij ons het echte Las Vegas-gevoel!
Bij Carousel gaan plezier en een correcte naleving van de wet hand in hand. Onze werkwijze voldoet op alle vlakken aan de normen van de Belgische kansspelcommissie. Dit zorgt ervoor dat u als speler verzekerd bent van eerlijke spelen en hoge uitbetalingspercentages..
Indien u nog geen ervaring hebt in het spelen van elektronische kansspelen dan staat ons deskundig personeel steeds voor u paraat. Geduldig leggen ze u uit hoe de automaten werken: de Roulette, de Dice Spinner of de Magic Games hebt u in geen tijd onder de knie. Wanneer u wint wordt u steeds met de glimlach uitbetaald.
speelhal Carousel beschikt over een ruime parking en is vlot te bereiken vanuit Kortrijk, Roeselare en Waregem. Laat uw geluk dus niet langer wachten en breng ons een bezoekje!
Onze algemene gebruiksvoorwaarden zijn gewijzigd. Accepteer deze om verder te spelen.
Op alle legale Belgische casino sites geldt standaard een "wettelijke" stortingslimiet van € 500 per week. Het Koninklijk Besluit van 25 oktober 2018 verplicht ons om contact op te nemen met de Kansspelcommissie wanneer een speler vraagt om deze standaardlimiet op te heffen, zodat ze kunnen controleren of je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
Ook vraagt de kansspelcommissie sinds 6 april aan spelers om elke website die zich niet aan de regels van de stortingslimiet houdt aan te geven. Ze vermeldt dat er momenteel geen enkele verhoging van deze limiet kan worden toegestaan.
Carousel draagt spelersbescherming hoog in het vaandel. Daarom zijn we steeds bereid om hieraan mee te werken en de regels toe te passen, echter zonder hierbij onze spelers te bestraffen. De huidige situatie is het gevolg van het onvermogen van de Kansspelcommissie om een verificatiesysteem in te stellen, ondanks dat er sinds de publicatie van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018, een termijn van 18 maanden verstreken is,
Om de spelers niet te straffen, kunnen zij die dat wensen een aanvraag om de stortingslimiet te verhogen indienen. De spelers die ons een bewijs sturen dat ze niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren, zullen hun stortingslimiet van € 500 kunnen verhogen op basis van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.
Carousel hanteert volgende procedure om je stortingslimiet te verhogen:
De procedure om je stortingslimiet te verhogen wordt duidelijk uitgelegd op de pagina https://www.carousel.be/nl/account/wettelijke-stortingslimiet. Ondervindt je toch moeilijkheden dan kan je steeds contact opnemen met onze live chat die je verder zal bijstaan.
Omdat we verantwoord spelen belangrijk vinden bij carousel kan je op onze site ook persoonlijke limieten per dag, week en maand instellen. Deze kun je na een periode van 72 uur aanpassen. Deze limieten helpen je om verantwoord te spelen.
Als het spelen niet langer leuk is en je wilt jezelf nog meer beschermen dan kan je jezelf een gokverbod opleggen. Hierdoor zal je de toegang tot alle online casino's, speelhallen en betting sites geweigerd worden. Ook de toegang tot fysieke speelhallen en casino's wordt hierdoor niet langer mogelijk. Jezelf laten registreren in het EPIS-systeem doe je via de website van de Kansspelcommissie
Als je wilt beoordelen of je gokgedrag problematisch is, doe dan de test op https://gokhulp.be/gokken-zelftest
Op jouw verzoek ben je voor een periode van 6 maanden uitgesloten van onze website.
Neem, om deze zelfuitsluiting te annuleren, contact op met onze klantenservice.