De website Carousel.be gebruikt cookies om jou de beste spelervaringen te geven op onze website.
Door verder te surfen op de website bevestig je dat je deze informatie begrijpt of klik op "Meer info" als je meer zou willen weten over onze privacy policy.
OK

Always Mystery, de spannendste online dice game op de Belgische markt

Hou je van spanning, toffe bonussen en grote winsten? Dan is de Always Mystery iets voor jou.

Deze dice game is, net zoals vele anderen, een online casino spel waar er dobbelstenen in vier slots moeten geplaatst worden. Het is de bedoeling om 3 dezelfde symbolen op 1 winstlijn te plaatsen.

Het is een eenvoudig maar zeer populair spel, dankzij zijn toegankelijkheid, spanning en hoge winstkansen. Je inzet begint bij €0.25 en kan gaan tot €25.

Hierdoor is het spel toegankelijk voor elke speler. Van beginner tot echte high stakes speler.

Bonusspellen bij Always Mystery

Wat maakt dit online casino spel zo populair? Dat zijn bij de Always Mystery zeker de bonusrondes.
Haal je 3 rode woot-symbolen op een rij, dan krijg je gegarandeerd mystery games.

Draai aan het mystery wiel en win minimum 1 tot maximum 25 mysteries afhankelijk van je inzet.

Aan inzetten van 0.25€ tot 5€ win je 1 tot 5 mystery games, waarbij je telkens 100 maal je inzet wint! Op de hogere stakes vanaf 10€ tot 25€ zijn de mystery games begrensd op 500€, maar je wint er wel een pak meer, tot 25 mystery games!

Speel zelf always Mystery

Ben jij ook een dice game speler die droomt van mystery games? Speel dan hier Always Mystery, de leukste dice game van België en exclusief te vinden bij carousel.be. Voel de spanning wanneer je de bonus bereikt en op jacht gaat naar die grote winst!

Mijn e-mailadres
Vul een geldig e-mailadres in
Weet je niet meer welk e-mailadres bij je account hoort ? Neem contact op met onze klantendienst.
Algemene gebruiksvoorwaarden

Onze algemene gebruiksvoorwaarden zijn gewijzigd. Accepteer deze om verder te spelen.

Wettelijke limiet van € 500

Op alle legale Belgische casino sites geldt standaard een "wettelijke" stortingslimiet van € 500 per week. Het Koninklijk Besluit van 25 oktober 2018 verplicht ons om contact op te nemen met de Kansspelcommissie wanneer een speler vraagt om deze standaardlimiet op te heffen, zodat ze kunnen controleren of je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.

Ook vraagt de kansspelcommissie sinds 6 april aan spelers om elke website die zich niet aan de regels van de stortingslimiet houdt aan te geven. Ze vermeldt dat er momenteel geen enkele verhoging van deze limiet kan worden toegestaan.

Carousel draagt spelersbescherming hoog in het vaandel. Daarom zijn we steeds bereid om hieraan mee te werken en de regels toe te passen, echter zonder hierbij onze spelers te bestraffen. De huidige situatie is het gevolg van het onvermogen van de Kansspelcommissie om een verificatiesysteem in te stellen, ondanks dat er sinds de publicatie van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018, een termijn van 18 maanden verstreken is,

Om de spelers niet te straffen, kunnen zij die dat wensen een aanvraag om de stortingslimiet te verhogen indienen. De spelers die ons een bewijs sturen dat ze niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren, zullen hun stortingslimiet van € 500 kunnen verhogen op basis van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.

Carousel hanteert volgende procedure om je stortingslimiet te verhogen:

  • Als je al geregistreerd bent op onze site en je had je "wettelijke" limiet al uitgeschakeld, en je laat deze uitgeschakeld, dan verklaar je dientengevolge dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren. Je verbindt je ertoe om verantwoordelijk te spelen en je aanvaardt dat wij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld omdat wij niet in staat zijn om te voldoen aan het hierboven genoemde Koninklijk Besluit. Indien gewenst, kun je de "wettelijke" limiet opnieuw instellen op de pagina van je persoonlijke instellingen. Hierna kan deze limiet niet meer worden uitgeschakeld zonder dat je ons een bewijs stuurt dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je al geregistreerd bent op onze site en je hebt de "wettelijke" limiet nog niet uitgeschakeld, maar je zou het wel willen doen, dan moet je ons een bewijs sturen dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je je net geregistreerd hebt op onze site en je wilt de "wettelijke" limiet uitschakelen, dan moet je ons een bewijs sturen dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je buiten het Koninkrijk België woont, dan ben je niet onderworpen aan deze controle. Als je besluit, of besloten hebt, om de "wettelijke" limiet uit te schakelen, dan verbind je je ertoe om verantwoordelijk te spelen en aanvaard je dat wij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld omdat wij niet in staat zijn om te voldoen aan het hierboven genoemde Koninklijk Besluit.

De procedure om je stortingslimiet te verhogen wordt duidelijk uitgelegd op de pagina https://www.carousel.be/nl/account/wettelijke-stortingslimiet. Ondervindt je toch moeilijkheden dan kan je steeds contact opnemen met onze live chat die je verder zal bijstaan.

Omdat we verantwoord spelen belangrijk vinden bij carousel kan je op onze site ook persoonlijke limieten per dag, week en maand instellen. Deze kun je na een periode van 72 uur aanpassen. Deze limieten helpen je om verantwoord te spelen.

Als het spelen niet langer leuk is en je wilt jezelf nog meer beschermen dan kan je jezelf een gokverbod opleggen. Hierdoor zal je de toegang tot alle online casino's, speelhallen en betting sites geweigerd worden. Ook de toegang tot fysieke speelhallen en casino's wordt hierdoor niet langer mogelijk. Jezelf laten registreren in het EPIS-systeem doe je via de website van de Kansspelcommissie

Als je wilt beoordelen of je gokgedrag problematisch is, doe dan de test op https://gokhulp.be/gokken-zelftest

Je hebt jezelf momenteel uitgesloten

Op jouw verzoek ben je voor een periode van 6 maanden uitgesloten van onze website.

Neem, om deze zelfuitsluiting te annuleren, contact op met onze klantenservice.