Nieuwe games

Leveranciers
GameArt - African Sunset 2 Dice
GameArt - African Sunset 2 Dice
GameArt - Hawaiian Fruits Dice
GameArt - Hawaiian Fruits Dice
GameArt - Piggy Holmes Dice
GameArt - Piggy Holmes Dice
GameArt - Nefertiti’s Nile Dice
GameArt - Nefertiti’s Nile Dice
GameArt - Buffalo Spirit Dice
GameArt - Buffalo Spirit Dice
GameArt - Mariachi Fiesta Dice
GameArt - Mariachi Fiesta Dice
BetSoftGaming - Alkemors Elements
BetSoftGaming - Alkemors Elements
EGT - Bulky Dice
EGT - Bulky Dice
Air Dice - Golden Grove
Air Dice - Golden Grove
G1 - Hotel Millions Dice
G1 - Hotel Millions Dice
Synot - Joker 50 DeLuxe Dice
Synot - Joker 50 DeLuxe Dice
Synot - 81 Dice Awards
Synot - 81 Dice Awards
Fazi - 40 Wild Dice
Fazi - 40 Wild Dice
Fazi - Heating Dice
Fazi - Heating Dice
NOVO - Starliner
NOVO - Starliner
Mijn e-mailadres
Vul een geldig e-mailadres in
Weet je niet meer welk e-mailadres bij je account hoort ? Neem contact op met onze klantendienst.
Algemene gebruiksvoorwaarden

Onze algemene gebruiksvoorwaarden zijn gewijzigd. Accepteer deze om verder te spelen.

Wettelijke limiet van € 500

Op alle legale Belgische casino sites geldt standaard een "wettelijke" stortingslimiet van € 500 per week. Het Koninklijk Besluit van 25 oktober 2018 verplicht ons om contact op te nemen met de Kansspelcommissie wanneer een speler vraagt om deze standaardlimiet op te heffen, zodat ze kunnen controleren of je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.

Ook vraagt de kansspelcommissie sinds 6 april aan spelers om elke website die zich niet aan de regels van de stortingslimiet houdt aan te geven. Ze vermeldt dat er momenteel geen enkele verhoging van deze limiet kan worden toegestaan.

Carousel draagt spelersbescherming hoog in het vaandel. Daarom zijn we steeds bereid om hieraan mee te werken en de regels toe te passen, echter zonder hierbij onze spelers te bestraffen. De huidige situatie is het gevolg van het onvermogen van de Kansspelcommissie om een verificatiesysteem in te stellen, ondanks dat er sinds de publicatie van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018, een termijn van 18 maanden verstreken is,

Om de spelers niet te straffen, kunnen zij die dat wensen een aanvraag om de stortingslimiet te verhogen indienen. De spelers die ons een bewijs sturen dat ze niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren, zullen hun stortingslimiet van € 500 kunnen verhogen op basis van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.

Carousel hanteert volgende procedure om je stortingslimiet te verhogen:

  • Als je al geregistreerd bent op onze site en je had je "wettelijke" limiet al uitgeschakeld, en je laat deze uitgeschakeld, dan verklaar je dientengevolge dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren. Je verbindt je ertoe om verantwoordelijk te spelen en je aanvaardt dat wij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld omdat wij niet in staat zijn om te voldoen aan het hierboven genoemde Koninklijk Besluit. Indien gewenst, kun je de "wettelijke" limiet opnieuw instellen op de pagina van je persoonlijke instellingen. Hierna kan deze limiet niet meer worden uitgeschakeld zonder dat je ons een bewijs stuurt dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • De wet schrijft een stortingslimiet van 500 euro per week voor. De speler kan deze limiet vrij verhogen mits een coolingdownperiode van 3 dagen en op de voorwaarde dat de speler niet bekend staat vanwege achterstallige betalingen in het bestand van de Centrale voor kredieten aan particulieren van de Nationale Bank van België (art. 6 van het Koninklijk Besluit van 25 oktober 2018).
  • Spelers kunnen deze limiet in alle gemak verhogen via de stortingspagina of de instellingen van hun account.
  • Als je je net geregistreerd hebt op onze site en je wilt de "wettelijke" limiet uitschakelen, dan moet je ons een bewijs sturen dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je buiten het Koninkrijk België woont, dan ben je niet onderworpen aan deze controle. Als je besluit, of besloten hebt, om de "wettelijke" limiet uit te schakelen, dan verbind je je ertoe om verantwoordelijk te spelen en aanvaard je dat wij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld omdat wij niet in staat zijn om te voldoen aan het hierboven genoemde Koninklijk Besluit.

De procedure om je stortingslimiet te verhogen wordt duidelijk uitgelegd op de pagina https://www.carousel.be/nl/account/wettelijke-stortingslimiet. Ondervindt je toch moeilijkheden dan kan je steeds contact opnemen met onze live chat die je verder zal bijstaan.

Omdat we verantwoord spelen belangrijk vinden bij carousel kan je op onze site ook persoonlijke limieten per dag, week en maand instellen. Deze kun je na een periode van 72 uur aanpassen. Deze limieten helpen je om verantwoord te spelen.

Als het spelen niet langer leuk is en je wilt jezelf nog meer beschermen dan kan je jezelf een gokverbod opleggen. Hierdoor zal je de toegang tot alle online casino's, speelhallen en betting sites geweigerd worden. Ook de toegang tot fysieke speelhallen en casino's wordt hierdoor niet langer mogelijk. Jezelf laten registreren in het EPIS-systeem doe je via de website van de Kansspelcommissie

Als je wilt beoordelen of je gokgedrag problematisch is, doe dan de test op https://gokhulp.be/gokken-zelftest

Je hebt jezelf momenteel uitgesloten

Op jouw verzoek ben je voor een periode van 6 maanden uitgesloten van onze website.

Neem, om deze zelfuitsluiting te annuleren, contact op met onze klantenservice.