De website Carousel.be gebruikt cookies om jou de beste spelervaringen te geven op onze website.
Door verder te surfen op de website bevestig je dat je deze informatie begrijpt of klik op "Meer info" als je meer zou willen weten over onze privacy policy.
OK

Welkom op Carousel.be!

Opgelet, we hebben een of meerdere fouten vastgesteld in jouw gegevens. Gelieve deze te bekijken.

Identiteit

Duid je aanspreking aan
Vul je voornaam in
Vul je naam in
Vul je geboortedatum in DD-MM-JJJJ
Vul je nationaliteit in
Vul je geboorteplaats in
Vul je rijksregisternummer in xx.xx.xx-xxx.xx

Persoonlijke gegevens

Vul je straatnaam in
Vul je postcode in
Vul je stad in
Vul je land in
Vul je mobiel of vast telefoonnummer in 0470 12 34 56
Goed om te weten
  • Controleer of je gegevens correct zijn. Als je account niet goedgekeurd is, kun je je winsten niet opnemen.
  • De Kansspelcommissie verbiedt het spelen met meerdere accounts. Je loopt onder andere het risico op sancties als je wint op een van deze niet-goedgekeurde accounts.
Ik wens alle Carousel-promoties te ontvangen die betrekking hebben op de verwerking van mijn persoonlijke gegevens door partners.
Mijn e-mailadres
Vul een geldig e-mailadres in
Weet je niet meer welk e-mailadres bij je account hoort ? Neem contact op met onze klantendienst.
Algemene gebruiksvoorwaarden

Onze algemene gebruiksvoorwaarden zijn gewijzigd. Accepteer deze om verder te spelen.

Wettelijke limiet van € 500

Op alle legale Belgische casino sites geldt standaard een "wettelijke" stortingslimiet van € 500 per week. Het Koninklijk Besluit van 25 oktober 2018 verplicht ons om contact op te nemen met de Kansspelcommissie wanneer een speler vraagt om deze standaardlimiet op te heffen, zodat ze kunnen controleren of je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.

Ook vraagt de kansspelcommissie sinds 6 april aan spelers om elke website die zich niet aan de regels van de stortingslimiet houdt aan te geven. Ze vermeldt dat er momenteel geen enkele verhoging van deze limiet kan worden toegestaan.

Carousel draagt spelersbescherming hoog in het vaandel. Daarom zijn we steeds bereid om hieraan mee te werken en de regels toe te passen, echter zonder hierbij onze spelers te bestraffen. De huidige situatie is het gevolg van het onvermogen van de Kansspelcommissie om een verificatiesysteem in te stellen, ondanks dat er sinds de publicatie van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018, een termijn van 18 maanden verstreken is,

Om de spelers niet te straffen, kunnen zij die dat wensen een aanvraag om de stortingslimiet te verhogen indienen. De spelers die ons een bewijs sturen dat ze niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren, zullen hun stortingslimiet van € 500 kunnen verhogen op basis van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.

Carousel hanteert volgende procedure om je stortingslimiet te verhogen:

  • Als je al geregistreerd bent op onze site en je had je "wettelijke" limiet al uitgeschakeld, en je laat deze uitgeschakeld, dan verklaar je dientengevolge dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren. Je verbindt je ertoe om verantwoordelijk te spelen en je aanvaardt dat wij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld omdat wij niet in staat zijn om te voldoen aan het hierboven genoemde Koninklijk Besluit. Indien gewenst, kun je de "wettelijke" limiet opnieuw instellen op de pagina van je persoonlijke instellingen. Hierna kan deze limiet niet meer worden uitgeschakeld zonder dat je ons een bewijs stuurt dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je al geregistreerd bent op onze site en je hebt de "wettelijke" limiet nog niet uitgeschakeld, maar je zou het wel willen doen, dan moet je ons een bewijs sturen dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je je net geregistreerd hebt op onze site en je wilt de "wettelijke" limiet uitschakelen, dan moet je ons een bewijs sturen dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je buiten het Koninkrijk België woont, dan ben je niet onderworpen aan deze controle. Als je besluit, of besloten hebt, om de "wettelijke" limiet uit te schakelen, dan verbind je je ertoe om verantwoordelijk te spelen en aanvaard je dat wij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld omdat wij niet in staat zijn om te voldoen aan het hierboven genoemde Koninklijk Besluit.

De procedure om je stortingslimiet te verhogen wordt duidelijk uitgelegd op de pagina https://www.carousel.be/nl/account/wettelijke-stortingslimiet. Ondervindt je toch moeilijkheden dan kan je steeds contact opnemen met onze live chat die je verder zal bijstaan.

Omdat we verantwoord spelen belangrijk vinden bij carousel kan je op onze site ook persoonlijke limieten per dag, week en maand instellen. Deze kun je na een periode van 72 uur aanpassen. Deze limieten helpen je om verantwoord te spelen.

Als het spelen niet langer leuk is en je wilt jezelf nog meer beschermen dan kan je jezelf een gokverbod opleggen. Hierdoor zal je de toegang tot alle online casino's, speelhallen en betting sites geweigerd worden. Ook de toegang tot fysieke speelhallen en casino's wordt hierdoor niet langer mogelijk. Jezelf laten registreren in het EPIS-systeem doe je via de website van de Kansspelcommissie

Als je wilt beoordelen of je gokgedrag problematisch is, doe dan de test op https://gokhulp.be/gokken-zelftest

Je hebt jezelf momenteel uitgesloten

Op jouw verzoek ben je voor een periode van 6 maanden uitgesloten van onze website.

Neem, om deze zelfuitsluiting te annuleren, contact op met onze klantenservice.